טרגדיה בבית שמש: נער טבע בערוץ נחל

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on טרגדיה בבית שמש: נער טבע בערוץ נחל

אסון כבד במהלך טיול כיתתי: נער שנעדר מאז שעות אחר הצהרים אתמול בסמוך לעיר בית שמש נמצא אמש ללא רוח חיים בערוץ נחל סמוך | בני הקהילה וגורמי הרווחה מלווים את המשפחה | מנהל תלמוד התורה והמלמד נעצרו לחקירה בחשד לרשלנות | כל הפרטים

צילום: באדיבות המצלם
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש בשעות אחר הצהרים התקיימו בשטח העיר בית שמש חיפושים בפארק הטבעות ובפארק האקליפטוס הסמוכים לעיר ולמרגלות גבעת בית ג'מאל המתויירת, אחרי בחור בן 14 שהלך לאיבוד בשעות הצהריים במהלך טיול אליו יצא יחד עם הכתה בה למד.

יחידת הצוללנים של זק"א הוקפצה למקום בשל העובדה כי באזור ישנו מאגר מים. אחרי שעות ארוכות ובסביבות השעה 01:00 בלילה , מתנדבי  הצלה יחד עם צוותי חילוץ איתרו את בן ה-14 שנעדר, כשהוא ללא רוח חיים.

למרבה הטרגדיה הילד אותר הנער כשהוא נמצא בערוץ מים באזור, כאשר לצורך איתורו מספר מתנדב הצלה ישראל צישינסקי, אחראי בטיחות ב"מי שמש": "נקראנו לסייע בחילוצו של הנער, וביצענו שאיבה מכאנית של המים, עד לאיתורו של הנער".

אליקים שישא, מתנדב אחר שהשתתף בחיפושים סיפר: "במשך שעות ארוכות פעלנו יחד עם גורמי החירום לאתר אותו, מסוק משטרתי שריחף באוויר ניסה אף הוא לסייע באיתורו, אך ככל שנקף הזמן ומשהבנו שהוא ככל הנראה נמצא בערוץ הנחל, התמקדו החיפושים באזור – מה שהוביל לצערינו הרב למציאתו כשהוא ללא רוח חיים. צוות אט"ן  הוזעק למקום לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה מחוז ירושלים נמסר כי "במסגרת חקירת המקרה הטרגי בו מצא את מותו אמש תלמיד בית הספר מבית שמש בעת טיול שנערך סמוך לעיר לאחר שככל הנראה טבע בבור מים שנקווה במקום, עצרה המשטרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחריה נכלאו".

על פי המסתמן במהלך היום הקרוב צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך שהגיעה לזירה אמרה "ערב קשה, טרגדיה נוראה. אני שולחת חיזוק גדול למשפחה. אנחנו אחרי שעות רבות של מאמצי חיפוש אדירים. קיווינו לנשום לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. היה זה מחזה מרגש לראות גברים ונשים, מאות תושבים שגילו ערבות הדדית וסייעו במאמצי החיפוש.

"תודה גדולה לכוחות הביטחון, שוטרי משטרת ישראל, כבאות והצלה, מד"א וארגוני ההצלה והחסד כמו גם למועצה האזורית מטה יהודה ששיגרה מתנדבים לסיוע. בית שמש הוכיחה הערב בשעתה הקשה אחווה הדדית, סולידריות ואכפתיות" אמרה בלוך.

גם חה"כ משה אבוטבול תושב העיר וחבר מועצת העיר הרב יגאל חדד מלווים יחד עם מחלקת הרווחה המקומית את המשפחה. מהעירייה נמסר: "עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש ובכלל זה מנהלי החינוך והרווחה ילוו את הדרוש ליווי".



1 תגובות

מיין תגובות